Thursday, August 30, 2007

Festiwal Dialogu Czterech Kultur




Super,ekstra,świetnie...............przez najbliższe 9 dni będę zajmowała się Festiwalem Dialogu Czterech Kultur. Kulturałki to jest to, co Justusie lubią najbardziej. Mam do obskoczenia 150 imprez.Poznam wielu ciekawych ludzi. właściwie od dzisiaj już zaczęłam. Poznałam Zygmunta Machwitza-krytyka filmowego. Zaprosił mnie na jutrzejszy pokaz filmu z cyklu:żydowskie życie,żydowska tożsamość". Bardzo się ciesze....dostać osobiste zaproszenie od tak znanego filmoznawcy, to dla mnie wielki zaszczyt.
hahahiha....ja Yeti...i Pożuś też:)

2 comments:

Unknown said...

Ciesze się jak nie wiem co, ze tak rozkwitasz!

Co prawda nie znam człowieka, ale widze, że to Ktoś.

Zdaj relację z festiwalu, lata już na nim nie byłam

:D

drobiazg said...

spoko, loko...bede zdawala relacje:)
w ogole to dziekuje za zyczenia...jestes kochana...
powiedz mi tylko slonce moje drogie co Ty mialas za przeprowadzke??Bo mnie to bardzo interesi:)